
Zaltbommel – Wie zegt dat je een optocht nodig hebt voor een feestje? De Belhaemels bewezen afgelopen zaterdag 2 mei dat een koekenpan en een goed hart genoeg zijn. Gewapend met beslag en enthousiasme trakteerden zij de bewoners van de Wielewaal op een onvergetelijke middag.
“Verbinding is voor ons méér dan alleen feestvieren; het is het hart van onze vereniging.”
Deze actie was onmogelijk geweest zonder onze lokale helden. Een diepe buiging voor Rabobank, ijssalon Hygge en Jumbo Zaltbommel. Dankzij hun gulle steun werd deze zaterdag een schoolvoorbeeld van Mispelgatse gezelligheid. Samen maken we Mispelgat!
Beeld: CV de Belhaemels

